sábado, 8 de marzo de 2008

Seguiment de la jornada electoral per Twitter

Ja sé que el Twitter és instantani i breu i que, per tant, permet penjar-hi cosetes tothora. Suposo que jo, que sóc d'escrit llarg més de tant en tant, m'hi ha d'acabar d'acostumar. Però em sembla que això del Twitter també és una bona eina per comentar, bastant punt per punt, algun esdeveniment d'actualitat.

L'altre dia, vaig acabar comentant per Twitter el segon debat Zapatero-Rajoy (o Rajoy-Zapatero pels primmirats). La cosa va sorgir gairebé sobre la marxa, però l'experiència va resultar molt satisfactòria. Avui faré el mateix amb el desenvolupament de la jornada electoral. Suposo que la majoria de comentaris sorgiran cap al vespre. De fet, ara mateix marxo a fer un tomb pels col·legis electorals de Calafell i no tornaré ben bé fins al migdia. És un encàrrec professional: la web de l'Ajuntament farà un seguiment del desenvolupament de les eleccions al municipi.

No obstant, ara mateix deixo el primer comentari i si, durant el matí, tinc un moment per alliberar-me de la feina, intentaré dir alguna cosa més.

Ja sabeu, podeu llegir les entrades clicant aquí.

No hay comentarios: